2013-2014թթ. «Դպրոց-կենտրոնների միություն» իրավաբանական անձանց միությունը նախատեսում է իրականացնել հետևյալ գործողությունները.
Հանրակրթական ուսումնական ծրագրեր իրականացնող բոլոր տիպի դպրոցների համար ներդպրոցական վերահսկողության պլանավորման և իրականացման համալիր փաթեթի մշակում. փաթեթի ստեղծումը հնարավորություն կտա դպրոցում ուսումնադաստիարակչական գործընթացն ավելի արդյունավետ կառավարելու, առաջացող խնդիրները ժամանակին կանխելու և անհրաժեշտ փոփոխություններ կատարելու համար: Ծրագիրն ուղղված է հանրակրթական ուսումնական ծրագրեր իրականացնող բոլոր տիպի դպրոցներում չափորոշչային պահանջների, ուսումնական պլանի, առարկայական ծրագրերի և դպրոցի ուսումնադաստիարակչական աշխատանքների տարեկան պլանի կատարողականի որակի, կառավարման և ղեկավարման արդյունավետության ու թափանցիկության բարձրացմանը:
«Դպրոցում սովորողների գիտելիքների, կարողությունների և հմտությունների գնահատում ըստ չափորոշիչների» ուղեցույցի ներկայացում. կրթության համակարգի ապակենտրոնացման և ժողովրդավարացման պայմաններում առաջ են գալիս երկրի կրթական տարածության ամբողջականության ապահովման և անհրաժեշտ հանրային կրթական մակարդակի ապահովման երաշխիքի խնդիրներ, որոնք լուծվում են սովորողների գիտելիքներին, կարողություններին և հմտություններին ներկայացվող չափորոշիչների միջոցով: «Դպրոցում սովորողների գիտելիքների, կարողությունների և հմտությունների գնահատում ըստ չափորոշիչների» ուղեցույցի ստեղծման նպատակն է ուսուցիչներին ներկայացնել ուսուցանող և թվանշանային գնահատման մեթոդներ և հնարներ, աշակերտների գիտելիքների, կարողությունների և հմտությունների վիճակի վերլուծության մոդելներ` ըստ ուսուցման ժամանակահատվածների:
Դպրոցի զարգացման ձեռնարկի տպագրություն. 2013- 2014թթ. տնօրենների խնդրանքով նախատեսվում է տպագրել արդեն իսկ ստեղծված դպրոցի զարգացման ծրագրի օրինակելի ձեռնարկ, որը կտրամադրվի ՀՀ բոլոր դպրոցներին:
Էթիկայի նորմերի ձեռնարկի տպագրություն. 2013- 2014թթ. նախատեսվում է նաև տպագրել ուսուցչի էթիկայի նորմերը կարգավորող ձեռնարկ, որը կտրամադրվի ՀՀ բոլոր դպրոցներին:
Դպրոցի` առանձին մասնագիտական խմբերի հետ հանդիպումների կազմակերպում և գիտամանկավարժական թեմաներով դասախոսությունների անցկացում. ԴԿՄ-ն պլանավորում է նաև կազմակերպել գիտամանկավարժական թեմաներով դասախոսություններ, մասնագիտական հավաքներ, քննարկումներ, որոնք կնպաստեն դպրոցի վարչական և մանկավարժական անձնակազմի շարունակական կրթությանը, մասնագիտական զարգացմանը և իրազեկվածության մակարդակի բարձրացմանը: