Մասնագիտական կողմնորոշման դասընթաց
Ըստ ներդպրոցական աշխատակարգի՝ 10-11-րդ դասարաններում անցկացվեց մասնագիտական կողմնորոշմանն ուղղված դասընթաց: Անցկացման նպատակն էր ՝ նպաստել անձի կողմից մասնագիտության գիտակցված ընտրությանը և կարիերայի պլանավորմանը՝ բացահայտելով և զարգացնելով վերջիններիս անհատական հոգեբանական առանձնահատկությունները, հետաքրքրությունները ու հակումները, ինչպես նաև ձևավորել աշխատանքի նկատմամբ դրական վերաբերմունք:Անցկացվեցին թեստեր՝ ուղղված սովորողների նախասիրությունների, հակումների, անձնային որակների բացահայտմանը, դերային խաղեր (գործատու և աշխատանքի ընդունվող),քննարկումներ`ուղղված մասնագիտական կողմնորոշման և աշխատաշուկա մուտք գործելու խոչընդոտների հաղթահարմանը, պատրաստեցին վահանակներ:Դասընթացի արդյունքում սովորողների հետ մշակվեց ռազմավարություն՝մասնագիտության ընտրության գործում ստացած գիտելիքները կիրառել, առանձնացնել այն անձնային որակները, որոնք կնպաստեն կյանքում նպատակների իրականացմանը:Ծանոթացան աշխատաշուկայում պահանջված մասնագիտություններին, զբաղվածության կենտրոններին:Մասնագիտական կողմնորոշմանն ուղղված աշխատանքները կլինեն շարունակական :