Ամբողջ կյանքի ընթացքում ուսուցումը «պաշտոնական և ոչ պաշտոնական ուսուցումն է, թե՛ կանխամտածված, թե՛ չնախատեսված, որը տեղի է ունենում ցանկացած պահի կյանքի ողջ ընթացքում»: Սակայն, կանխամտածված ողջ կյանքի ընթացքում ուսուցումը, թե՛ պաշտոնապես, թե՛ ինքնակառավարվող, համարվում է անհրաժեշտ շնորհիվ արագ տեխնոլոգիական, սոցիալական, մշակութային և տնտեսական փոփոխության:
Տեղեկատվական գրագիտությունը ողջ կյանքի ընթացքում ուսման «նախապայմանն է» և «էական հնարավորություն ընձեռողը»:
Տեղեկատվական գրագիտությունը ընդհանուր է բոլոր առարկաների, բոլոր ուսումնական միջավայրերի և կրթական բոլոր մակարդակների համար: Այն հնարավորություն է տալիս սովորողներին քննադատորեն ներգրավվել բովանդակության մշակմանը և ընդլայնել իրենց հետազոտությունները, դառնալ ավելի ինքնակառավարվող և ենթադրել ավելի մեծ վերահսկողություն իրենց ուսուցման նկատմամբ:
«Քիմիա» առարկայի ուսումնասիրումը Գ. Էմինի անվան N 182 ավագ դպրոցում իրականացվում է համակրգիչներով զիված լաբորատորիայում, ուր ծրագրային ներքին ցանցի միջոցով ուսուցիչը վերահսկում է յուրաքանչյուր աշակերտի աշխատանքը,տալիս ցուցումներ, այդ ամենը տեսանելի դարձնելով էլեկտրոնային գրատախտակի օգնությամբ:
Քիմիայի ուսուցչուհի՝ Ա. Մարտիրոսյան: